Scientific / art field, discipline and subdiscipline
SOCIAL SCIENCES Economics Trade and Tourism
Description (croatian)
U studiji se polazi od analize postojećeg stanja u okviru kojeg je opisano sljedeće: zemljopisna i gospodarska obilježja, gospodarsko županije, ekološke značajke prostora, analiza turističke ponude i potražnja, analiza atrakcijske osnove te destinacijski marketing i menadžment. Potom slijede turistički trendovi relevantni za županiju. Izvedena je SWOT matrica. Strategija sadrži viziju i ciljeve razvoja te prostorni koncept. Prostor županija podijeljen je u tri dijela: zapadni dio koji, shodno, rasporedu resursa predstavlja temu hedonizma, središnji dio (prostor Velike Gorice i okruženjaI) prostor poslovnog turizma te istočni dio Županije koji obuhvaća temu ladanja i zdavog života. U Strategiji su obrađene komunikacijske kativnosti i brend koncept pri čemu se kao ključne asocijacije ističu: ladanje, fino, opušteno i aktivno. Studija zavrašva akcijskim planom u kojem je predviđeno 30-tak projekata u tri područja: destinacijski menadžment, lanac vrijednosti i tržišna prepoznatljivost.
Description (english)
The first part consist of analysis of the current situation in which is described as follows: geographical and economic characteristics, ecological characteristic, the analysis of tourist demand and supply, main tourism resources and destination marketing and management. Then follows tourism trends and SWOT matrix. The Strategy contains the vision and the goals of tourism development. Space of the county is divided into three parts: the western part (Zaprešić, Samobor, Žumberak, Krašić, Jastrebarsko and sourrindgs) where is the main theme hedonism, the central part (city of Velika Gorica adn surroundings) of which has a theme of business tourism and, finally, eastern part of county that sums up the theme of healthy living and the countryside. As a key association to the County highlighted the following: 'dountryside', 'fine', 'relaxted' and 'active'. The last part of the study contans a description of the 30 project in three areas: destination management, value chain and market recognition.