Scientific / art field, discipline and subdiscipline
SOCIAL SCIENCES Economics Trade and Tourism
Description (croatian)
Strateški marketing plana Stona i Malog Stona predstavlja sastavni dio integriranog razvojnog projekta „Povijest na zrnu soli“. Projektom se definira razvoj novih i inovativnih turističkih proizvoda odnosno tržišno se valorziraju novouređeni i novonastali sadržaji turističke ponude koji se temelje na bogatoj kulturno-povijesnoj baštini, čija je revitalizacija glavni cilj projekta „Povijest na zrnu soli“ i koja ujedno predstavlja okosnicu za razvoj osnovnog turističkog proizvoda na području Stona. Dodatno, projektom se definira i razvoj dodatnog i proširenog turističkog proizvoda koji će po svojim obilježjima biti komplementaran osnovnom turističkom proizvodu i koji će ga nadopunjavati i sadržajno obogaćivati. Konačno, projektom se definiraju promocijske aktivnosti koje su u funkciji podizanja sveukupne razine vidljivosti, prepoznatljivosti i poželjnosti Stona kao važne turističke destinacije, prije svega kulturnog i eno-gastronomskog turizma. Dokument je usklađen s planskom dokumentacijom višeg reda, prvenstveno s Planom razvoja turizma Pelješca, u kojemu su jasno naznačene polazišne osnove za izradu Strateškog plana marketinga Stona i Malog Stona.
Description (english)
The Strategic Marketing Plan of Ston and Mali Ston is an integral part of the integrated EU funded project "Povijest na zrnu soli". The project defines the development of new and innovative tourism products, and it is aimed at the renewed and newly established tourism offer in Ston and Mali Ston, based on a rich cultural and historical heritage, whose revitalization is the main goal of the project "Povijest na zrnu soli" - which, at the same time, represents the basis for the development of the basic tourism products in the Ston area. In addition, the project also defines the development of an additional and expanded tourism product that will, in its characteristics, be complementary to the basic tourism product and will complement and enrich the tourism offer of the destination. Finally, the project defines promotional activities that are aimed to raise the overall level of visibility, recognizability and desirability of Ston as an important tourism destination, primarily cultural and eno-gastronomic tourism. The document is in line with the higher level strategic documents, primarily with the Peljesac Tourism Development Plan, which clearly outlines the starting point for the Strategic Marketing Plan of Ston and Little Ston.