Scientific / art field, discipline and subdiscipline
SOCIAL SCIENCES Economics Trade and Tourism
Description (croatian)
U projektu su polazi od analize postojećih marketinških aktivnosti u destinaciji. Potom, provedena su dva primarna istraživanja. Istraživanje percepcija Zagrepčana o Vinkovcima kao turističkoj destinaciji (n=400), pokazalo je da se Vinkovci najviše povezuju s Vinkovačkim jesenima, Slavonijom i NK Cibaliom. Zagrepčane bi za odlazak u Vinkovce najviše motivirao gastronomski doživljaj slavonske kuhinje, tura obilaska Slavonije koja uključuje Vinkovce te kulturne i zabavne manifestacije. Zastupljenosti Vinkovaca u on-line medijima, za sada, je izuzetno skromna. Provedene radionice s dionicima u destinaciji pokazale su njihovu sklonost prema povijesnom nasljeđu kao glavnoj komponenti za buduće brendiranje. Brend koncept temelji se na kontinutetu života od 8.000 godina na prostoru Grada te na bogatoj kulturi života i rada. Dalje, u studiji je razrađena strategija promocije koja je obuhvatiila promocijske aktivnosti prema tržištu i internoj javnosti te promocijske materijale. Na kraju studije je akcijski plan u kojem su obrađene potrebne aktivnosti za implementaciju brenda.
Description (english)
The project is started with an analysis of existing marketing activities in the destination. Two primary studies were conducted. The survey of perceptions of the inhabitants of Zagreb about Vinkovci as a tourist destination (n = 400) showed that Vinkovci mostly associate with Vinkovci autumn, Slavonia and NK Cibalia. They would be motivated to go to Vinkovci for a gastronomic experience of Slavonian cuisine, a tour of Slavonia which includes Vinkovci, as well as cultural and entertainment events. The representation of Vinkovci in on-line media is, for the moment, extremely modest. Workshops with stakeholders in the destination have shown their tendency towards historical legacy as the main component for future branding. The brand concept is based on the continuity of 8,000 years of life in the city and on the rich culture of life and work. Additionally, the study developed a promotion strategy that encompassed promotional activities for the market and internal public and promotional materials. At the end of the study, it was an action plan in which the necessary activities for the implementation of the project.