Integrirani projekt revitalizacije Guvernerove palače i Nugentove kuće u Rijeci, KK.1.1.01.0037. Projekt 1: Analiza turističkog potencijala i turistička valorizacija Pomorskog i povijesnog muzeja Hrvatskog primorja, Rijeka
Cite this item: Available after object activation...
Please login to the repository to save this object to your list.
Title (croatian)
Integrirani projekt revitalizacije Guvernerove palače i Nugentove kuće u Rijeci, KK.1.1.01.0037. Projekt 1: Analiza turističkog potencijala i turistička valorizacija Pomorskog i povijesnog muzeja Hrvatskog primorja, Rijeka
Scientific / art field, discipline and subdiscipline
SOCIAL SCIENCES Economics Trade and Tourism
Description (croatian)
U Uvodu se navode pristup izradi plana kao i ciljevi i struktura dokumenta. Plan započinje s analizom dionika i relevantnih planskih dokumenata da bi se potom načinila analiza postojećeg stanja u kojoj se prikazuje i analiza turističe i procjena potražnje lokalnog stanovnihštva kao i analiza relevantnih turitičkih trendova. Nakon analize primjera dobre prakse (izabranih 6 uspješnih muzeja) i detektiranih faktora uspjeha muzeja izrađena je Strategija marketinga (analiza prednosti i slabosti, marketinška vizija, ciljevi marketinga i ciljna tržišta). Važno poglavlje dokumenta je Strategija tržišnog pozicioniranja kao i komunikacijska strategija, a dokument završava s Akcijskim planom u kome su jasno naznačeni svi koraci koje muzej mora poduzeti kako bi ostvario svoje glavne ciljeve, a to su postizanje vće prepoznatljviosti, povećanje broja posjetitelja kao i povećanje udjela vlastitih prihoda u ukupnima.
Description (english)
In the Introductory part, the authors elaborate the main principles in developing the plan, main aims and structure of the document. Plan starts with the analysis of all the participants and relevant plan doucments. Analysis of current state includes the analysis of tourism demand and alalyis of potential local demand. After illustration of the examples of good practices (chosen 6 museums) and identified success factors the Strategy of marketing ( SWOT analysis, marketing vision, aims of marketing and target markets) is presented. Most important part of the document is Strategy of market positioning and communicatioon strategy. Document ends with the Acion plan that elaborates all the measures and activities that Museum has to undertake in order to fullfil established goals, and that are : greater visibility, more tourists and more income.