Scientific / art field, discipline and subdiscipline
SOCIAL SCIENCES Economics Trade and Tourism
Description (croatian)
Metodološki okvir izrade projekta temeljen je na nizu znanstvenih i stručnih sekundarnih izvora podataka te primarnim istraživanjima. Provedena je analiza trendova, analiza glavnih konkurenata Zagreba te SWOT analiza Zagreba na tržištu poslovnih skupova. Procjena buduće potražnje za poslovnim skupovima u Zagrebu obuhvaća kvantitativnu prognozu temeljenu na raspoloživim povijesnim podacima o broju sudionika poslovnih skupova te procjenu potencijalne potražnje za poslovnim skupovima u gradu Zagrebu do 2023. godine na temelju scenarija budućeg razvoja. Rezultati ukazuju da službena statistika, u konzervativnoj procjeni, ne obuhvaća 35% ukupno raspoloživih kapaciteta i 27% ukupnog broja sudionika poslovnih skupova. Dvije su aktivnosti, stoga, izrazito važne za razvoj 'industrije' poslovnih skupova u Zagrebu. Prva se, temeljem ocjene dosadašnjeg načina statističkog praćenja poslovnih skupova u gradu i izostankom bilo kakvog praćenja te aktivnosti u budućnosti, odnosi na nužno uspostavljanje okvira za redovito praćenje, ne samo broja i obilježja skupova i sudionika, već i financijskih učinaka poslovnih skupova u Zagrebu. Druga se aktivnost odnosi na procjenu alternativnih oblika financiranja i veličine, valorizaciju potencijalnih lokacija i smjernice za poslovni model upravljanja budućeg suvremenog kongresnog centra u Zagrebu.
Description (english)
The methodological framework of the project is based on broad scientific and professional secondary data sources and primary research. Conducted are a trend analysis, analysis of the main competitors of Zagreb and Zagreb meetings industry SWOT analysis. Estimates of future demand are based on quantitative forecasts of available historical data on the number of participants of business meetings. An estimate of the potential demand for meetings in Zagreb by 2023 is based on scenarios. The estimates, based on conservative approach, indicate that 35% of the total available capacity and 27% of the total number of participants of business meetings are out of scope of the official statistics. Two main activities are revealed as very important for the future development of the meetings industry in Zagreb. The first, based on the deficiency of the official statistics, is the need to establish a framework for monitoring not only the number and characteristics of the meetings and the participants, but also the financial effects of meetings industry in Zagreb. The second activity relates to the evaluation of alternative forms of financing and the size, potential sites and guidelines for the management of the future business model of the modern convention center in Zagreb.