Utjecaj promjene autentičnog kulturnog krajobraza Grada Dubrovnika kao važnog elementa identitetskog sustava na brand i imidž Grada te na uspješnost turističke destinacije
Cite this item: Available after object activation...
Please login to the repository to save this object to your list.
Title (croatian)
Utjecaj promjene autentičnog kulturnog krajobraza Grada Dubrovnika kao važnog elementa identitetskog sustava na brand i imidž Grada te na uspješnost turističke destinacije
Scientific / art field, discipline and subdiscipline
SOCIAL SCIENCES Economics Trade and Tourism
Description (croatian)
Studija je detaljno analizirala važnost kulturnog supstrata na pozicioniranje Dubrovnika kao turističke destinacije i poslovne učinke njegove turističke industrije. Nadalje, a temeljem provedene scenario analize, studija je definirala i poželjnu razvojnu viziju i koncepciju razvoja dubrovačkog turizma, vodeći računa kako o potrebi zaštite spomeničke baštine i duha mjesta, tako i o potrebi smanjivanja gužvi u povijesnoj jezgri.
Description (english)
The study analyed the importance of Dubrovnik's cultural supstrate as a crucial determinant of its market positioning, and its overall influence on the business results of its tourism industry. Based on the scenario analysis, the study revealed the best strategy to follow and defined the most appropriate vision for the further development of Dubrovnik as a tourist destination. The defined vision emphasises the need not only to protect Dubrovnik's material heritage, but to preserve its 'genius loci' as well.