Scientific / art field, discipline and subdiscipline
SOCIAL SCIENCES Economics Trade and Tourism
Description (croatian)
Master plan razvoja turizma općine Odžak sastoji se od nekoliko cijelina. U prvom dijelu studije napravljena je analiza postojećeg stanja koja se sastojala od analize zakonskog okvira relevantnog za planiranje turističkog razvoja, analize geografskog i prostornog obuhvata projekta, analize gospodarske struktre općine Odžak, analize intersenih skupina, analize turističke ponude i potražnje te analize turističke resursne osnove. Temeljem analize početnog stanja i radionica provedenih na terenu, napravljena je SWOT analiza te je definirana vizija turističkog razvoja općine Odžak. Da bi definirana vizija turističkog razvoja bila i realno ostvariva, definiran je plan unaprijeđenija konkurentnosti koji se temelji na faznom pristupu. Prva faza se odnosi na aktivnosti vezane za podizanje javne svijesti među lokalnim stanovništvom o značaju turističkog razvoja, što je jedan od najvažnijih preduvjeta razvoja turizma. Druga faza odnosi se na aktivnosti vezane za poboljšanje turističke infrastrukture i turističke suprastrukture, što su aktivnosti koje su u najvećoj mjeri odnose na podizanje kvalitete postojećih te izgradnju novih smještajnih i ugostiteljskih objekta, te na turističko označavanje i interpretaciju destinacije kao i na turističko zoniranje destinacije.Temeljem ranije definiranog plana podizanja konkurentnosti, definiran je i investicijski plan, u kojemu su formulirani projektni prijedlozi kako za javni tako i za privatni sektor. Master planom su definirane i osnovne odrednice marketinške strategije općine Odžak kao turističke destinacije, koje uključuju atribute tržišnog pozicioniranja, definiranje tržišnog portfelja, definiranje ciljnih tržišta i glavnih tržišnih segmenata kao i plan komunikacijskih aktivnosti.Na kraju studije se daje akcijski plan za implementaciju predloženih aktivnosti te završni zaključci i preporuke.