Scientific / art field, discipline and subdiscipline
SOCIAL SCIENCES Economics Trade and Tourism
Description (croatian)
Sadržaj istraživanja obuhvatio je socio-demografski profil turista i posjetitelja, njihove motive dolaska i izvore informacije, glavna obilježja putovanja, glavna obilježja boravka u Zagrebu, zadovoljstvo ponudom u Zagrebu, potrošnju turista i posjetitelja u Zagrebu. Istraživanje se provodilo metodom osobnog intervjua na uzorku od 1.446 ispitanika. Sva obilježja turističke potražnje prikazana su za pet segmenata gostiju: hotelske goste, goste u hostelima, goste u privatnom smještaju, goste u posjetu rodbini i prijateljima i jednodnevne posjetitelje. Rezultati za hotelske goste prikazani su prema glavnim zemljama porijekla, kategoriji hotelskog smještaja i motivu dolaska u Zagreb, dok su rezultati za goste u posjetu rodbini i prijateljima i jednodnevne posjetitelje prikazani posebno za domaće i inozemne goste. (Zagreb: Institut za turizam, ožujak, 2007.)