Cilj Strategije razvoja turizma grada Solina 2018. – 2025. je definiranje vizije i ciljeva budućeg turističkog razvoja. Strategijom se stvorio okvir za razvoj turizma koji će biti podloga za djelovanje svih interesnih skupina. Pri izradi Strategije korišteni su svi uobičajeni metodološki, istraživački, analitički i interpretacijski postupci planiranja razvoja turizma destinacije. Provedenim analizama zaključeno je da grad Solin ima iznimno vrijednu resursnu osnovu koja je preduvjet za unaprjeđenje postojećih i razvoj novih i inovativnih turističkih proizvoda. Definirana vizija turističkog razvoja grada Solina temelji se na vrijednom povijesnom nasljeđu koje se manifestira kroz jedinstveno arheološko nalazište i kulturno-povijesnu baštinu, a pri njezinom definiranju poštivani su principi održivog razvoja turizma i potreba da razvoj turizma bude u funkciji podizanja razine životnog standarda svih stanovnika grada Solina. Glavni strateški ciljevi definirani u Strategiji su: (i) podizanje kvalitete cjelovitog destinacijskog proizvoda, (ii) unaprjeđenje postojećih i razvoj novih turističkih proizvoda, (iii) stvaranje poticajnog razvojnog okruženja, (iv) aktivno i odgovorno upravljanje prostorom i turističkim resursima, (v) podizanje razine životnog standarda stanovništva Solina kroz turističke aktivnosti.
Opis (engleski)
The main goal of the Tourism Development Strategy of the City of Solin from 2018 to 2025 is to define the vision and strategic goals of future tourism development. The Strategy defines a framework for tourism development that will form the basis for the activities of all destination stakeholders. The most important methodological, analytical and interpretative methods of the tourism planning have been used in the process of the Strategy development. The analysis has demonstrated that the City of Solin has an exceptionally valuable resource base which is a prerequisite for the development of new and innovative tourism products. The defined vision of tourism development is based on valuable resources that are manifested through unique archaeological site and cultural and historical heritage. The main strategic goals defined in the Strategy are: (i) raising the quality of the overall destination product, (ii) improving the existing and developing new tourism products, (iii) creating a stimulating environment for tourism development, (iv) responsibly managing tourism resources, (v) raising the living standards of the local people through the tourism activities.