U studiji su analizirane turistička ponuda i potražnja te marketinške aktivnosti. Provedeno je primarno istraživanje o percepciji Vukovarsko-srijemske županije na uzorku od 400 ispitanika, stanovika grada Zagreba. Istraživanje je pokazalo još uvijek snažnu povezanost percepcija Županije s Domovinskim ratom i Vukovarom. Kao glavni atributi jedinstvenosti istaknuti su: Vučedolska i Sopotska kultura, memorijalna područja vezana uz Domovinski rat, Šokački način života, Iločki podrumi i traminac, Vinkovačke jeseni, Spačvanska šuma te riječni kruzing i vožnja brodom. Kao srž brend koncepta izvedeni su pojmovi: trajne vrijednost i zlato. One odražavaju posebitost Vukovarsko-srijemske županije jer govore o iznimno bogatoj povijest i nasljeđu.
Opis (engleski)
In the introductory part ofthe study, tourist offer and demand analysis and marketing activities were analyzed. Primary research on perception of Vukovar-Srijem County was conducted on a sample of 400 respondents, residents of Zagreb. The reserach has shown that there is still a strong connection between the perception of the County with the Homeland War and Vukovar. The main attributes of the uniqueness are: Vučedol and Sopot culture, memorial areas relatied to the Homeland War, the life of the Šokci, Ilok basements and wine trammin, the Vinkovci Autumn, the Spačva Forest and river crusinin. As the core of the concept brand are terms: external value and gold. They reflect the uniquness of Vukovar-Srijem County because the speak of and extremly rich history and heritage.