Kulturna ruta obuhvaća šest lokacija s ukupno dvadeset I šest kulturnih lokaliteta, uključujući dva pod zaštitom UNESCO-a. Svi lokaliteti posjetuju osnovnu infrastrukturu za posjete. Glavni dionici rute su TZ županije, Muzej Grada Šibenika, Grad Vodice I NP Krka, uz pomoć mreže od tridesetak javnih institucija i privatnih poduzetnika. Temeljem analize situacije sažete kroz SWOT matricu, definirana je vizija kojom se ruta pozicionira kao regionalno turistička atrakcija u funkciji ravnomjernijeg turističkog, ekonomskog i društvenog razvoja, dugoročno održiva kroz kontinuirano prilagođavanje tržišnim trendovima i aspiracijama dionika. Četiri su strateška cilja: 1) unaprijediti kvalitetu doživljaja za posjetitelje, 2) uvesti rutu na tržište, 3) unaprijediti postojeće i razviti nove atrakcije i 4) izgraditi kapacitete za upravljanje rutom. Za upravljanje rutom predloženo je osnivanje udruge ili partnerstva dionika uz administrativnu podršku županijske uprave. Plan komunikacije definirao je aktivnosti za komunikaciju prema krajnjem tržištu, B2B komunikaciju i komunikaciju internoj javnosti.
Opis (engleski)
This cultural route includes six location with twenty six cultural sights, including two under the UNESCO protection. All sights and locations are accessible with at least basic visitor infrastructure. The main stakeholders are the county tourism board, municipality of Šibenik and Vodice, Krka National Park and Šibenik's city museum, with a network of about thirty partners from public and private sectors. Starting from the situational analysis and SWOT, a vision was formulated which position the route as the regional tourism attraction with an aim to ensure tourism, economic and social benefits to the county's hinterland, long-term sustainabiliy and market success. Four strategic aims were defined to realise this vision: 1) improve visitor experience, 2) introduce the route to the market, 3) improve existing and develop new attractions and f) built route management capacities. A formation of an NGO with administrative support from the county's administration was proposed for route management, taking into account the capacities (financial, human) of main stakeholders. Communiation plan was devised targeting visitors, B2B and internal marketing.