Temeljem analize online sadržaja koji su povezani s Hrvatskom i turizmom, provedene na najvažnijim turističkim emitivnim tržištima, moguće je donijeti slijedeće zaključke: 1) Postoji veliki nesrazmjer između broja objava na engleskom jeziku i broja objava na jezicima drugih emitivnih tržišta; 2) Facebook ima sve manji značaj za promociju turističkih proizvoda i usluga, dok istovremeno raste značaj Instagrama i Twittera, 3) Mrežna mjesta (web site-ovi) i dalje zauzimaju središnje mjesto u konceptu e-promocije i e-marketinga najvećeg broja analiziranih emitivnih tržišta, 4) Iz analiziranih online objava se jasno vidi da različita emitivna tržišta imaju različita obilježja te da, osim nekih tema koje su aktualne na svim tržištima, postoje brojne teme koje su specifične samo za konkretna emitivna tržišta.
Opis (engleski)
Based on an analysis of online UGC related to Croatia and tourism, conducted on the most important tourism-generating markets, it is possible to make following conclusions: 1) There is a large disparity between the number of contents (UGC) in the English language and the number of contents (UGC) in the languages of other generating markets; 2) the importance of Facebook for the promotion of tourism products and services is gradually decreasing, while at the same time we are witnessing the increasing importance of Instagram and Twitter, 3) Web sites continue to be a central place in the e-promotion and e-marketing concept of the largest number of analyzed cases 4) From the analyzed ocontents (UGC), it is clear that different tourism generating markets have different characteristics and that there are some themes common to all marketis and a number of themes that are specific only to a single market.