Na temelju ugovora kojega je Institut za turizam potpisao s općinom Privlaka napravljen je dokument pod nazivom Strategija razvoja turizma općine Privlaka za razdoblje od 2015. do 2025. godine. Dokument se sastoji od 9 poglavlja. U uvodnom poglavlju su opisani ciljevi, metode i pristup izradi projekta, Drugo poglavlje odnosi se na analizu postojećeg stanja. Temeljem analize postojećeg stanja u trećem poglavlju je izrađena detaljna SWOT analiza kojom su utvrđene glavne prednosti, nedostatci, prilike i prijetnje za razvoj turizma na području općine Privlaka. U četvrtom poglavlju su definirane strateške smjernice planiranog turističkog razvoja općine Privlaka, što uključuje viziju razvoja turizma, ciljeve turističkog razvoja kao i turističko zoniranje. Peto poglavlje sadrži marketing plan kojim su definirani atributi tržišnog pozicioniranja, ciljna tržišta, proizvodni portfelj te komunikacijske aktivnosti. U šestom poglavlju su detaljno opisani projekti koje je potrebno provesti kako bi se postigli ciljevi definirani strategijom. Sedmo poglavlje sadrži upute za provedbu i monitoring provedbe Strategije dok osmo poglavlje sadrži akcijski plan provedbe s dinamičkim planom aktivnosti. Završno, deveto poglavlje, sadrži zaključke i preporuke.
Opis (engleski)
Based on the contract signed between the Institute for Tourism and the Municipality of Privlaka, Institute produced a document entitled the “Tourism Development Strategy of the municipality Privlaka for the period from 2015 to 2025.” The document consists of nine chapters. The introductory chapter describes the objectives, methods and approach to the project, the second chapter deals with the analysis of the current situation. Based on the analysis of the current situation in the third chapter provides a detailed SWOT analysis which helped to establish the main strengths, weaknesses, opportunities and threats for the development of tourism in the Municipality of Privlaka. The fourth chapter defines the strategic guidelines of the planned tourism development in the municipality Privlaka, which includes a vision of tourism development, tourism development goals as well as tourist zoning. The fifth chapter contains a marketing plan that defines the attributes of market positioning, target markets, product portfolio, and communication activities. Sixth chapter provides detailed projects to be implemented in order to achieve the objectives defined in the strategy. The seventh chapter contains the instructions for the implementation and monitoring of the implementation of the Strategy while the eighth chapter contains an action plan for the implementation of the operational plan of activities. Finally, the ninth chapter, contains conclusions and recommendations.