Prometna studija utjecaja izgradnje dvorazinskog čvora na autocesti A-2 u zoni Grada Zaprešića na koncesijsko područje tvrtke Autocesta Zagreb-Macelj d.o.o.
Za citiranje koristite ovu mrežnu adresu: Dostupno nakon objave objekta...
Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.
Naslov (hrvatski)
Prometna studija utjecaja izgradnje dvorazinskog čvora na autocesti A-2 u zoni Grada Zaprešića na koncesijsko područje tvrtke Autocesta Zagreb-Macelj d.o.o.
Shopping Centar Zagreb (SCZ) – Westgate investitor je novog, dvorazinskog (deniveliranog) čvora koji bi izravno spojio autocestu A-2 (Autocesta Zagreb-Macelj) na trgovački centar. Shopping Centar Westgate nalazi se osam kilometara od zapadnog dijela Zagreba, odnosno 18 km od užeg središta grada te 2,5 kilometara sjeveroistočno od Grada Zaprešića. To je do sada najveći trgovački centar izgrađen u Republici Hrvatskoj, a sastoji se od glavnog objekta (trgovačkog centra), garaže s oko 2.500 parkirališnih mjesta, parkirališta oko glavnog objekta s 7.250 parkirnih mjesta, mreže internih prometnica i priključka na autocestu Zagreb-Macelj (A-2) u čvoru Zaprešić. Razvojni potencijali šire zone trgovačkog centra znatno su veći, budući da postoji mogućnost daljnje izgradnje objekata različite namjene u neposrednoj blizini parcele trgovačkog centra Westgate koje su potpuno komunalno opremljene. Radi postojećih prometnih potreba i potreba daljnjeg razvitka zone, u ovoj Studiji je istražen utjecaj prometa na autocesti A-2 Zagreb-Macelj nakon izgradnje čvora Westgate, na ukupno koncesijsko područje tvrtke AZM d.o.o.
Opis (engleski)
Shopping Center Zagreb (SCZ) - Westgate invest in new, multilevel node that directly connected the highway A-2 (Highway Zagreb-Macelj) in a shopping mall. Westgate Shopping Center is located eight kilometers from the western part of Zagreb, and 18 km from the heart of the city center and 2.5 kilometars northeast of the town of Zaprešić. It is the largest shopping center built in the Republic of Croatia, and consists of a main building (shopping center), garage with about 2,500 parking spaces, parking lots around the main building with 7,250 parking spaces, internal roads network and connection to the Zagreb-Macelj (A-2) in the node Zapresic. Development potentials wider zone of the shopping center are much higher, since there is the possibility of further construction of facilities for various purposes in connection nearby Westgate shopping center which are fully equipped utility. Transportation needs and needs of further development zones, in this study investigates the effect of traffic on the highway A-2 Zagreb AZM after building Westgate, on the concession area of the company AZM ltd.