Projekt polazi od sagledavanja analize stanja turizma u području grada Šibenika te tržišnih trendova. Potom se izvodi SWOT matrica. Nakon toga slijedi strategija u kojoj se definira vizija, ciljevi razvoja, prostorno-programski koncet te inovativni turistčiki proizvodi. Slijedi marketinka strategija gdje se definiraju tržišta, komunikacijske aktivnostgi i e-marketing aktivnosti. Dokument završava akcijskim planom u kojem je opisan 31 projekt. Poseban prilog je "Grad Šibenik - Slika Grada". Za potrebe projekta provedeno je 8 radnica u gradu Šibeniku s dionicima u turizmu.
Opis (engleski)
The project starts from the consideration of the situation analysis of tourism in the town of Šibenik and market trends. This is followed by SWOT matrix. Then, vision, develoment goals and invative tourism products are defined. In the part of marketing strategy communications activities, target segments and e-marketing activities are descibed. The paper concludes by and action plan which descibed 31 projects. For the purpose of the project we conducted eight workshops with stakeholders in the city.