Kako bi se pridonijelo daljnjem rastu riječnih krstarenja Dunavom u Hrvatskoj, Lučka uprava Vukovar pokrenula je izradu Marketing plana kojim se uspostavlja strateški komunikacijski okvir, odnosno definiraju informacijsko-promocijske aktivnosti hrvatskih dionika usmjerene prije svega prema organizatorima riječnih krstarenja, a potom i prema medijima, potencijalnim gostima i lokalnim zajednicima. Polazeći od obilježja i interesa ovih ciljnih publika, u strategiji promocije oslanja se na aktivnosti iz domena odnosa s javnošću, Internet marketinga i direktnog marketinga kako bi se uspjelo osigurati višu prepoznatljivost i veći interes za hrvatskim dijelom dunavske rute, zatim uključivanje Hrvatske u veći broj postojećih i/ili novih itinerera plovidbe te pozitivno utjecalo na razumijevanje proizvoda 'riječnih krstarenja' u lokalnoj zajednici.
Opis (engleski)
In order to stimulate further growth of river cruising on the Croatian segment of the Danube, Vukovar Port Authority initiated the drawing up of a Marketing plan which would set up a strategic communication framework and define information and promotion activities of Croatian stakeholders to be directed toward river cruise touroperators, the media, as well as the local community. Taking into account the characteristics and interests of these target groups, the promotional strategy encompasses public relations, Internet marketing and direct marketing with the aim of ensuring higher recognizability and interest for the Croatian Danube route, including Croatia in more existing or new itineraries and raising the level of understanding of the river cruising product within the local communities.