Studija sadrži analizu postojećeg stanja u kojoj su obrađene prostorna i gospodarska obilježja, stanje marketinga i menadžmetna u destinaciji, obilježja ponude i potražnje. Također su analziirani postojeći strateški dokumenti. Potom slijedi SWOT analiza. Dani su i primjeri dobre prakse. U strategiji razvoja polazi se od ciljeva razvoja, definiraju se vizija i turistički proizvodi. Također je dan i prostorno-programski koncept razvoja. Nakon toga predložene su komunikacijske aktivnosti.Slijedi akcijski plan u okviru kojeg je predloženo 25 projekata. U studiji se posebno definira plan upravljanja povijesnom i kulturnom batšinom s ciljem stjedanja upisa na listu kulturnih dobara nacionalnog značenja a potom i kondidiranja grada Vinkovaca na listu UNESCO svjetske baštine.
Opis (engleski)
The study provides an analysis of current situation in whicH are described te spatial and economic charasteristics, the state fo marketing and managmenet activities in the area and the characteristic of tourism supply and demand. Strategic documents of Vinkovci are also analyzed. This is followed by a SWOT analysis. Hallstatt (Austria, Pech (Hungary), Varaždin (Croatia), Limes and prehistoric Alpine on wooden poles are ahown as examples of good practies. Strategy starts from the develpoment goals, defining the vision and tourism products. Concept of space development and tourism product are defined. After that, communcation activities. Proposed action plan includes 25 project. Separate part of the study is 'Plan for the management of cultural and historical heritage'. Main aim o this dcument is to include Vinkovci at the list of national cultural heritage and candidates Vinkovci on UNESCO list.