U sklopu izrade Strategije turističkog razvoja općine Brela i Akcijskog plana napravljena je analiza postojećeg stanja, koja je obuhvatila analizu geografskih, klimatskih i prostornih obilježja, analizu prostorno-planske dokumentacije te analizu turističke resursne osnove. Temeljem rezultata dobivenih analizom postojećeg stanja i informacijskih inputa dobivenih na radionicama s ključnim dionicima turističkog razvoja Brela, definirana je strtategija razvoja tuirzma za općinu Brela unutar koje je definirana vizija turističkog razvoja Općine, ciljevi turističkog razvoja te je definiran brend koncept. Nakon toga je izrađena i strategija marketinga s posebnim naglaskom na plan e-marketinga. Konačno, izrađen je i akcijski plan u kojemu su definirani ključni projekti koje je potrebno realizirati kako bi se ranije definirana vizija i ostvarila te je definirana i dinamika provođenja kao i stupanj prioritetnosti za svaki od definiranih projekata.
Opis (engleski)
Tourism development strategy of the municipality Brela and Actin Plan includes an analysis of the existing situation, which included an analysis of geographic, climatic and geographical characteristics, the analysis of spatial planning documentation and analysis of tourist resources. Based on the results obtained by analyzing the current situation and inputs received during two workshops held with key stakeholders in tourism industry, tourism development strategy for Brela municipality was defined, which includes vision of tourism development in the municipality, tourism development objectives and brand concept. After that, marketing strategy was also developed, with a particular focus on e-marketing plan. Finally,an action plan was produced, that specifies the key projects to be implemented so that the previously defined vision could be achieved.