Polazeći od inventarizacije i valorizacije turističke resursno-atrakcijske osnove i globalnih kretanja na turističkom tržištu na kojima bi cijeli turizam šireg čazmanskog područja dugoročno mogao kapitalizirati, izvršena je SWOT analiza iz koje su izvedene ključne strateške prednosti na koje bi dionici turističkog razvoja grada Čazma dugoročno trebali igrati, odnosno strateški nedostaci koje bi valjalo minimizirati u dolazećem razdoblju. Nadalje, SWOT analiza je poslužila i kao dobra podloga za definiranje koncepcije razvoja turizma čazmanskog područja i to kako njenog prostornog i tematskog, tako i vremenskog i prostornog aspekta. Operacionalizacija predložene razvojne koncepcije kroz fazni razvoj nekoliko turističkih (mikro)lokaliteta, ali i sustavno provođenje preporučenih aktivnosti u sferi operativnog marketinga trebala bi na cijelom prostoru obuhvata projekta osigurati postupan, međusobno koordiniran, a time i dugoročno održiv razvoj turističke aktivnosti.
Opis (engleski)
Based on the resourses and attractions inventory, as well as on global trends on the tourism market of relevance for the Čazma region, SWOT analysis has been carried. SWOT analysis revealed key strategic advantages on which the tourism development stakeholders in Čazma should capitalise as well as key development threats which need to be neutralised in the years to come. The results of these analyses provided solid ground for defining the tourism development concept for the city of Čazma including not only the territorial, and the thematic aspect, but the development priorities as well. Operationalisation of the tourism development concept by means of a phased approach, the development of several microlocations, and implementation of recommended marketing activities, shoud provide solid ground for gradual, coordinated and sustainable tourism development.