Ovaj projekt temeljio se na analizi formalnog i cjeloživotnog sustava strukovnog obrazovanja za turističko-ugostiteljska zanimanja u svejtlu reformi strukovnog obrazovanja koje su u tijeku u Hrvatskoj i EU. Potom su definirani ključni ciljevi politike strukovnog obrazovanja Ministarstva turizma. Konačno, evaluiran je potencijal centara kompetencije da, kao novi model strukovnog obrazovanja, postanu ključni mehanizam realizacije ciljeva obrazovne politike resornog ministarstva. Centri kompetencija potom su detaljno razrađeni u smislu programske kompetencije, ključnih grupa korisnika, infrastrukturnih potreba, prostornog rasporeda i načina financiranja i upravljanja. Metodološki, projekt se bazirao na konzultativnom pristupu kroz dubinske intervjue s ključnim ministarstvima i njihovim agencijama te profesionalnim udruženjima, anketi regionalnih i lokalnih dionika te nekoliko javnih prezentacija.
Opis (engleski)
The projects started by an overview of the initial and continous VET training for tourism and hospitality in light of the VET reforms taking place in Croatia and the EU, and current and future needs for qualified labour-force in this sector. It then identified the key aims of the VET educational policy for the Ministry of Tourism to pursue. Finally, it evaluated the potential of the competence centers towards achieving the Ministry's goals for ensuring the sufficient in quantity and high quality operational labour force in tourism. Furthermore, the detailed proposal of the competence centers was made addressing the program, key target users, infrastructural requirements, geographical location and management structure. The project was based on a broad stakeholder consultation including in-depth interviews with the relevant goverment departments and national professional associations, a survey of regional and local stakeholders and three rounds of public presentation and discussions.