Projektom su sagledani tržišni trendovi, kretanja potražnje i ponude kampova u Hrvatskoj kao i pozicija najvažnijih regina na kamping tržištu te potražnja prema zemljama porijeka te kvalitativna obilježja potražnje. Konkurentsko okruženje kampa Čikat na malom lošinju sagledano je iz perspektive sezonalnosti, iskorištenosti usporedivih kampova u širem okruženju. Kao pretpostavku uspostavljanja mogućih razvojnih scenarija sagledana su obilježja lokacije, postojeće poslovne perfomanske kampa Čikat te provedena SWOT analiza. Razrađena su tri scenarija razvoja kampa (i to scenariji kamp 3*, kamp 4* i kamp naselje), a scenariji su vrednovani iz perspektive marketing strategije, opisa projekta, projekcije poslovanje te neto sadašnje vrijednosti i interne stope povrata.
Opis (engleski)
The project assesses market trends, main source markets, demand flows and main characteristics, as well as competitor offer in Croatia particularly focusing on competitor seasonality and occupancy. As scenario determinants the projects also analyzes location characteristics, existing business performance concluding with a SWOT analysis. The project offers three dvelopment scenarios (camp 3*, camp 4* and camp village), with each scenario being evaluated in terms of project description, marketing strategy, business performance projections, net present value and internal rate of return.