Seminar e-marketing turističke destinacije sastoji se od pet cjelina. U prvoj cjelini pod nazivom ""Što je e-marketing"" se daje pregled osnovnih obilježja e-mafrketinga te se daje usporedba između tradicionalnog marketinga i e-marketinga. Tema druge cjeline su oblilježja kvalitetnog destinacijskog mrežnog mjesta dok se u trećoj cjelini govori o primjeni društvenog weba tj. Web 2.0 funkcionalnosti u destinacijskom marketingu te o primjeni pametnih telefona u destinacijskom marketingu odnosno o tzv. ""mobilnom marketingu"" koji danas ima sve veći značaj u turizmu. Četvrta cjelina bavi se oglašavanjem pa se u sklopu toga polaznici educiraju o optimizaciji mrežnih stranica za Internet tražilice te o ulozi plaćenog oglašavanja (tzv. PPC) u turističkom marketingu. Seminar završava s petom cjelonom tijekom koje se analiziraju primjeri najbolje prakse s područja destinacijskog e-marketinga. Seminar traje 1,5 dan tijekom kojega polaznici dobiju pregled najnovijh spoznaja s područja primjene ICT-a i osobito Interneta u destinacijskom marketingu. Nakon odslušanog seminara polaznici dobiju potvrde o pohađanju seminara te sve nastavne materijale tj. skriptu i prezetacije na CD-u.