Prvi dio projekta obuhvatio je pregled ostvarenih aktivnosti koje su bile predviđene marketing planom. Aktivnosti su podijeljene u tri kategorije: ostvareno, djelomično ostvareno i nije do sada ostvareno. Nakon pregleda aktivnosti rezimirano je sve što je do sada ostvareno te su dane preporuke za daljnje aktivnosti. Drugi dio prjekta vezan je iz izradu koncepta nove turističke karte Kvarnera. Dane su preporuke za opći izgled i naslovnicu, autokartu, preglednu kartu Kvarnera i subregija, turističke subregije te turističke proizvode koje treba predstaviti na karti. Treći dio odnosio se na koncept "Kvarner Edutur centra" koji je zamišljen kao virutalni edukacijski centar u turizmu. Predloženi su osnovni izbornici (turistička kretanja i prognoze, tržišni trendovi, izbor iz literature, dijeljenje iskustva, dobro je znati) te je razrađen sadržaj za svaki od izbornika.
Opis (engleski)
The first part of the project included an overview of the activities that were planned in the marketing plan. Activities are devided into three categories: realized, partially realized and not relized until now. After reviewing all of the activities autors made recommendations for further steps in the implementation of the plan. The second part is realted to the concept of the new tourist map of Kvarner. Recommendations were made for the cover of the map, road map, overview of Kvarner and sub-regions and tourism product that must be presented on the map. The third part was related to the concept of "Kvarner Edutur centar" which is designed as virutual education center in tourism. Main menus on web are propesed (tourist trends and forecast, market trends, relevant literature, sharing experiende, good to know) and the contents for each menus.