Polazeći od analize lokacije i njenih ograničenja, detaljno je analiziran tržišni potencijal područja obuhvata projekta, pri čemu je naglasak stavljen ne samo na globalne tržišne trendove, već i na specifična nišna tržišta. Nadalje, u izradi koncepta najbolje uporabe razmatrane mikrolokacije, posebna se pažnja posvetila identifikaciji sustava atrakcija u užoj i široj okolini, na temelju čega je, potom, izveden sustav mogućih doživljaja, proizvodni mix i segmentacija potražnje za razmatrani projekt. Na temelju definiranog prijedloga koncepta najbolje uporabe područja obuhvata izvršena je procjena potrebnih ulaganja i predložen način zatvaranja financijske konstrukcije. Konačno, a polazeći od projekcija predvidivih tržišnih, operativnih i financijskih performansi koje bi se trebale postizati gospodarskim korištenjem svih predviđenih sadržaja ponude, procijenjena je njihova realna tržišna vrijednost te su Naručitelju dane adekvatne preporuke u kontekstu daljih aktivnosti.