Kao glavni rezultati provedenog sekundarnog istraživanja u ovom izvještaju se prezentiraju dominantna obilježja tržišta organiziranih putovanja u Hrvatskoj, Njemačkoj i Velikoj Britaniji u 2006. godini. U analizi organiziranih putovanja u Naručitelj: Hrvatska gospodarska komora Voditelj projekta: Neven Ivandić Suradnici: Blaženka Vrdoljak-Šalamon ""Konkurentska sposobnost hrvatskog turizma: tržište organiziranih putovanja Hrvatske, Njemačke i Velike Britanije - glavna obilježja u 2006. godini"" 16 Hrvatskoj korišteni su podaci Državnog zavoda za statistiku koji iz mjeseca u mjesec prati turistički promet u svim vrstama smještajnih kapaciteta u Hrvatskoj, ali na razini agregata. Kao dodatni izvor korišteno je istraživanje Horwath Consultinga koje se provodi svake godine na uzorku od 259 hotela u svim regijama Hrvatske, te istraživanje TOMAS ljeto koje dvadeset godina provodi Institut za turizam u razdoblju lipanj-rujan, svake dvije do tri godine i koje obuhvaća goste koji borave u hotelima, turističkim naseljima, kampovima i privatnom smještaju u primorskim mjestima. Obilježja njemačkog tržišta temelje se na nalazima ankete koju provodi vodeći stručni časopis FVW International već 35 godina, te anketa koje online provodi časopis Urlaub Perfekt. Za analizu obilježja britanskog tržišta korišteni su dokumenti koje objavljuje Ured nacionalne statistike (ONS), zatim Udruženje britanskih putničkih agencija ABTA, agencija Mintel i druge relevantne tržišne analize.