Izvještaj Odabrani pokazatelji konkurentske sposobnosti hrvatskog turizma u 2004. i 2005. godini prvi je u slijedu dokumenata u sklopu druge faze projekta, a njime se u četiri poglavlja sagledavaju: • Osnovne značajke hrvatskog turizma u 2004. i 2005. godini; • Obilježja turističke ponude i potražnje na 7 odabranih konkurentskih makrodestinacija u razdoblju od 2001.do 2005. godine, a analizirane su Španjolska, Italija, Grčka, Turska, Portugal, Cipar te Bugarska; • Konkurentsku poziciju Hrvatske u odnosu na definirani konkurentski krug od 7 makrodestinacija; • Tržišne performanse odabranih hrvatskih turističkih područja u odnosu na 12 odabranih konkurentskih područja u Španjolskoj, Italiji, Grčkoj i Turskoj, koje primarno, kao i hrvatske destinacije, prodaju proizvoda odmora u primorskim destinacijama na sličnim emitivnim područjima i po sličnim cijenama.