Priručnik i sažetak s preporukama u zaključcima aktivnosti provedenih na LAG 5 području u okviru programa Blutoursystem programa Interreg IT-HR CBC 2014-2020
Za citiranje koristite ovu mrežnu adresu: Dostupno nakon objave objekta...
Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.
Naslov (hrvatski)
Priručnik i sažetak s preporukama u zaključcima aktivnosti provedenih na LAG 5 području u okviru programa Blutoursystem programa Interreg IT-HR CBC 2014-2020
U sklopu Blutoursystem projekata, na ruralnom području koristi se program LEADER, koji se fokusira na aktivnosti razvoja ruralnog gospodarstva, a najmanja komponenta u programu je LAG (lokalna akcijska grupa). Priručnik je usmjeren na revalorizaciju projektnog područja koje čini obuhvat LAG-a 5, otoci Korčula, Mljet i Lastovo i poluotok Pelješac. Turistička destinacija kao okvir turističkog proizvoda osnovna je razvojna cjelina, pa je upravljanje destinacijama ključno pitanje. Uspješnost upravljanja destinacijom reflektira se kroz razinu suradnje između različitih dionika destinacije. Destinacija s višom razinom sudjelovanja dionika biti će uspješnija u upravljanju, tj. planiranju njezinog rasta, razvoja novih proizvoda, u raznolikim marketinškim aktivnostima i usvajanju novih znanja. Podrška i koordinacija dionika važni su, kako za razvoj, tako i za održivost.
Opis (engleski)
As part of Blutoursystem projects, the rural area uses the LEADER program, which focuses on rural development activities, and the smallest component in the program is the LAG (LAG). The handbook focuses on the revaluation of the project area comprising the coverage of LAG 5, the islands of Korcula, Mljet and Lastovo and the Peljesac peninsula. A tourist destination as a framework for a tourism product is a basic development unit, so destination management is a key issue. The success of destination management is reflected through the level of cooperation between different destination stakeholders. A destination with a higher level of stakeholder involvement will be more successful in managing, ie planning its growth, developing new products, diversifying its marketing activities and acquiring new knowledge. Stakeholder support and coordination are important, both for development and sustainability.