Projekt je uključio izradu dva dokumenta. Brend strategija obuhvatila je analizu Šibensko-kninske županije kao destinacije kulturnog tuirzma te istraživanje i analizu obilježja suhozida kao glavne teme Centra za posjetitelje. Istraženi su primjeri dobre prakse tematiziranih Centara za posjetitelje u svijetu. Slijedi SWOT analiza, definiranje atributa jedinstvenosti te način implementacije brenda. Komunikacijska strategija polazi od definiranja ciljnih tržišta. Potom slijede preporuke za izradu promocijskih konstanti i poruka, obrađeni su dionici važni za promociju kulturno-turističke atrakcije te njihova uloga, opisane su potrebne promocijske aktivnosti i materijali kao i aktivnosti internog marketinga. Na kraju se definiraju mjere i aktivnosti potrebne za implementaciju i monitoring komunikacijskih aktivnosti.
Opis (engleski)
The project consisted of two studies. First, Brend strategy included the analysis of the Šibenik-Knin County as a destination for cultural tourism, analysis of the characteristic of the drywall as the main theme of the Visitors Center. Good practice examples of Visitor Centres around the world are explored. This is followed by a SWOT analysis, defining uniqueness attributes and recommendations for brand implementations. The communication strategy starts with description of target markets. Than follow the recommendation for the development of promotional slogans and messages, address the stakeholder important for the promotion of cultural and oturist attractions and their roles, describe the necessary promotional activities and online and offline materijals, as well as internal marketing activities. Finally, the measures and activities required to implement and monitor the communcation activites are defined.