Turističke agencije su važan posrednički činitelj suvremenog turizma. One aktivno pridonose postizanju strateških ciljeva razvoja hrvatskog turizma. Zadatak je ovoga brojekta bio da analizira fizičke i financijske pokazatelje poslovanja turističkih agencija u Hrvatskoj. Analiza je pokazala da je čak 99% turističkih agencija u skupini mikro i malih poduzetnika. U toj skupini gotovo 80% ukupnog broja zaposlenih ostvaruje i 80% ukupnih prihoda. Njihovo poslovanje obilježava izrazito niska kapitalna i vosoka radna intenzivnost te vrlo kratak životni ciklus proizvoda koji su usmjereni ka cjenovno manje elastičnoj potražnji. Stoga je potrebno definirati posebne mjere potpora koje će biti usmjerene na podizanje konkurentskih sposobnosti u stvaranju proizvoda izrazito visoke dodane vrijednosti. Kod agencija koje zapošljavaju više od 50 zaposenih – mjere turističke politike moraju biti usmjerne prema povećanju troškovne efikasnosti. Analiza završava sa zaključkom o potrebi formulacije nacionalnog akcijskog plana radi brojnih izazova u kreiranju i provedbi učinkovitih mjera turističke politike usmjerenih prema turističkim agencijama.