Ovaj projekt uključivao je analizu trenutne reforme srednjoškolskog strukovnog obrazovanja (SSO) u Hrvatskoj te utjecaj ove reforme na unapređenje SSO-a za turizam i ugostiteljjstvu kao i pregled trenutnog stanja obrazovanja za turističko-ugostiteljska zanimanja (broj učenika, programi i njihove karakteristike, vertikalna mobilnost, zapošljivost). Drugi dio ove studije zasnivao se na dubinskim razgovorima i radionici s ključnim dionicima obrazovnog i turističkog sektora kako bi se utvrdilo u kojoj mjeri sadašnje SSO za turizam zadovoljova očekivanja svih dionika te što bi Ministarstvo turizma RH moglo poduzeti kako bi ga unaprijedilo. Konačno, na tim osnovana, identificirano je niz preporuka resorsnom ministartstvu koje se odnose na probleme obrazovanja i tržište rada, obrazovanje za sadašnje i buduće potrebe tržišta rada, razvnoteža između općih i stručnih znanja i kompetencija te mjere za unapređenje mreže škola i kvalitete poučavanja.
Opis (engleski)
The project included an analysis of the current reform of vocational education in general and its impact on vocational education for tourism and hospitality as well as an overview of the vocational education for tourism and hospitality educations in terms of the number of students, programs, transition to work/higher education and employability. The second part of this project involved a set of in-depth interviews with the major industry and education stakeholders to ascertain their views on issues related to the sufficiency and quality of education. Finally, based on the findings a set of recommendations was formulated for the Croatian Ministry of Tourism, relating to the needs of employers, quality of vocational education, perceptions of jobs in tourism and hospitality, education to meets the future needs, balance between general and practical knowledge and skills and network of schools and teaching quality.