Studija za upravljanje kvalitetom u turizmu Sisačko-moslavačke županije. Projekt "Izrada studije upravljanja kvalitetom u turizmu Sisačko-moslavačke županije".
Za citiranje koristite ovu mrežnu adresu: Dostupno nakon objave objekta...
Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.
Naslov (hrvatski)
Studija za upravljanje kvalitetom u turizmu Sisačko-moslavačke županije. Projekt "Izrada studije upravljanja kvalitetom u turizmu Sisačko-moslavačke županije".
Studija sadrži tri cjeline. Prva obuhvaća analizu turističkog profila Sisačko-moslavačke županije, trendove na turističkom tržištu, primjere dobre prakse, SWOT analizu, strategiju marketinga te komunikaciju s tržištem i internom javnošću. U drugoj cjelini polazi se od teorijskih aspekata upravljanja kvalitetom u turizmu te se daje prijedlog organizacije sustava praćenja pokazatelja kvalitete. Također se predlažu konkretni pokazatelji za praćenje kvalitete s opisom, izvorima i načinima provedbe. Pokazatelji se odnose na kvalitetu destinacije i kvalitetu turističkog proizvoda. Posljednji, treći dio, uključuje plan aktivnosti. Aktivnosti su grupirane u četiri grupe: uspostava sustava praćenja kvalitete, unapređenje upravljanja, obogaćivanje destinacijskog proizvoda i podiizanje prepoznatljivosti.
Opis (engleski)
The study consists of three parts. The first includes the analysis of the tourism of Sisak-Moslavina County, tourism market trends, examples of good practices, SWOT analysis, marketing and communication strategy. In the second part, the theoretical aspects of quality management in tourism are presented and organization of a system for monitoring quality indicators is given. Specific indicators for quality monitoring are also proposed with a description, sources and methods of implementation. Indicators refer to the quality of the destination and the quality of the tourist product. The last, third part, includes an action plan. The activities are grouped into four groups: establishing a quality monitoring system, improving management, enriching the destination product and increase the recognazibility of Sisak-Moslavina County as a tourism destination.