Strategija predstavlja zajedničku dugoročnu platformu za razvoj turizma Gradova Crikvenica i Novi Vinodolski te Vinodolske općine, odnosno tri jedinice lokalne samouprave koje se žele razvijati i predstaviti tržištu kao jedinstvena turistička destinacija. Strategija slijedi uobičajenu metodologiju obuhvaćajući analizu stanja, SWOT analizu, viziju i strateške ciljeve, prostorno-proizvodnu koncepciju razvoja turizma te akcijski plan. Strategijom se postavlja konkurentna tržišni identitet destinacije kao 'Dinamične rivijere rekreacije i zdravlja' te se ona pozicionira kao 'najbolja jadranska rivijera aktivnog i zdravog odmora visoke razine vrijednosti'. Akcijskim planom predviđeno je 12 programa iz domena: (1) unapređenja iskustva, (2) unapređenja ugostiteljske ponude i (3) unapređenja upravljanja turizmom.
Opis (engleski)
The Strategy is a joint long-term platform for tourism development of Crikvenica, Novi Vinodolski and Vinodol aimig to develop their tourism offer and to present themselves on the market as a single destination. The document is based on standard methodological framework encompassing SWOT analysis, vision and strategic development goals, spatial and product concept, being finalized with an action plan. The Strategy proposes the destination's competitive identity concept as 'the dynamic riviera of recreation and health', positioning it as 'the best Adriatic riviera for active and healthy high value holidays'. The Action plan